Quick Search - cauta in site

Sunday, October 14, 2007

Excursia de weekendul asta

Weekendul asta am fost si eu in excursie... la Mall. Vineri s-a deschis in Cluj Polus Mall. L-am evitat pana azi cand mi-am facut curaj si am luat-o intr-acolo. Ajung la iesirea din Cluj, intru pe podul care duce spre parcarea mall-ului si astept... coloana de masini. De pe pod se vede parcarea imensa plina ochi cu masini. Mall-ul e imens. Parchez masina in partea dreapta si intru in cladire rapid. Ce-mi sare in ochi la intrare: spatiu imens cu mese la care nu mai gasesti nici un loc, un mic concert live si magazinul Hervis cu produse sportive. Intru... zic sa arunc o privire ca oricum nu cumpar nimic. Ajung in spate si acolo surpriza: skiuri Atomic la 499RON cu tot cu legaturi. Pret super bun si iau o pereche. Le duc la masina si ma intorc in magazin. Dau o tura rapida si observ: lume incredibil de multa, coda imensa la standul de garantii (majoritatea aveau in cosuri un anumit model de televizor, probabil la oferta), magazinul Domo surprinzator de mare si cu incredibil de multe produse. Mi-a placut in mod special standul cu televizoare tft si cu plasma. In rest... Carrefour, Lacoste, Marc & Spencer, Pizza Hut, Inter Sport, Lee Cooper... si cateva spatii inca neamenajate. Se vede clar ca nu au avut timp nici macar sa faca curat cum trebuie...

Una peste alta e un lucru bun. Au venit si la noi magazinele mari cu produse sportive si au preturi la fel ca in afara. Acum avem unde sa lasam banii...

No comments: