Quick Search - cauta in site

Friday, June 06, 2008

Ultra idei pentru guvernanti - pentru o crestere economica spectaculoasa

Ma tot gandeam cum am putea duce tara asta spre un progres mai rapid, mai spectaculos si cum am putea junge mai usor din urma restul statelor vest europene si povestind cu un prieten mi-a venit o idee:

In urma cu 20 de ani in Florida au redus drastic ajutorul social pentru oamenii fara serviciu si homeless. In plus s-au organizat niste curse speciale gratuite, pentru oricine vroia sa calatoreasca spre statele cu un program de ajutor social mult mai avantajos.

Eu ma gandesc asa: sa se organizeze o data pe saptamana cate o cursa aeriana (ca sa ajunga repede) spre tarile europene prospere, cu programe sociale bune si cu o mentalitate cel mai putin xenofoba (xenofobie pentru care romanii au fost blamati, certati si pusi la colt multi ani de-a randul). Cine doreste se poate imbarca gratuit si... la revedere. Se duce si traieste pe banii altor guverne de gashca... Daca guvernul nostru nu are bani sa finanteze aceste curse putem face o cheta. Eu ma ofer sa platesc 10 bilete low cost pe luna. Se mai baga cineva?

Mi se pare foarte corect. Oamenii care doresc isi exercita unul dintre drepturile fundamentale ale omului, "dreptul de a pleca", si noi ii ajutam sa o faca in cel mai eficient mod cu putintza.

(Multumesc, Bogdan, pentru idee :) )


Fotografie realizata de Alexxius: http://flickr.com/photos/alexxius/

No comments: