Quick Search - cauta in site

Saturday, July 04, 2009

De ce Urbee sucks?

De ce Urbee sucks sau cum a reusit un soft sa ma enerveze in 2 min?

Intru pe un blog, vad reclama la Urbee, un soft pt mobil care ar trebui sa-mi spuna ce super evenimente sunt in zona mea. Reclama zice ca Urbee merge pe Windows Mobile, Symbian si iPhone. Dau click sa descarc versiunea pentru mobilul meu, deci pt Symbian.

Asa brici e facut site-ul Urbee ca mi-a detectat laptopul ca fiind iPhone si m-a directionat pe Apple Store. Primul semn ca Urbee pute. Insist ca prostu: Intru de pe mobil, il descarc, il instalez, ii dau voie sa-mi faca praf calendaru adaugandu-mi toate evenimentele din Bucuresti. Incep sa dau clice ca de Cluj nu zice nimic. Dau sa ma caute dupa pozitia mea, sa-mi dea obiective din zona. Si-mi da: Romexpo, Teatrul Evreiesc din Bucuresti si alte balarii. Or fi aproape de Cluj...

Una peste alta, la dezinstalare totul a mers brici. Desi e meritul sistemului de operare are si Urbee o bulina rosie: nu s-a impotrivit (sau nu a reusit).

Daca totusi vreti sa descarcati aplicatia, o gasiti pe www.urbee.ro.

No comments: