Quick Search - cauta in site

Tuesday, January 22, 2008

Un banc

...prea lung pentru a-l trimite pe messenger...

Un tanar de 18 ani statea toata ziua pe net: chat, s333x virtual, site-uri p000rn000u, etc. Intr-o zi bunicul, satul deja de ineptiile
nepotului vine si ii zice:
- Auzi, nepoate, eu cand eram de varsta ta am fost cu prietenii la Viena. Am intrat in primul bordel, am mancat tot ce-am
gasit pe-acolo, am ras toata bautura, apoi am mers sus si am f***t toate curv3l3, apoi cand am coborat ne-am 3.14sat pe
mesele si pe barul de la parter si am plecat fara sa platim.

Alui mic ii place ideea si dispare de acasa o saptamina. Cand se intoarce era tot vanat, cu mina si piciorul in gips.
- Ce-ai patit nepoate, il intreaba mosul .
- Am fost cu prietenii la Viena. Am intrat in primul bordel. Am mancat tot ce-am gasit pe-acolo, am ras toata bautura,
apoi am mers sus si am f***t toate curv3l3, apoi cand am coborat ne-am 3.14sat pe mesele si pe barul de la parter,
iar cand sa plecam fara sa platim au aparut 4 gorile si ne-au batut de ne-am c***t pe noi.
- Auzi, nepoate, da' cum te-ai dus tu la Viena ?
- Pai, am mers cu Omnia Tours . Da' tu bunicule?
- Eu? Cu rusii in '45!

No comments: