Quick Search - cauta in site

Tuesday, November 18, 2008

Zboara, puiule! (episodul 2)

...Si pana la urma am reusit sa plecam. La ora 8 seara, cu un autocar. Dupa 5 ore de asteptare in aeroport... La ora 2 (ora Ungariei) am fost in Budapesta. Am gasit o singura reprezentanta a companiei in aeroport care ne-a trimis cu taxiurile la un hotel decent unde am putut face un dus si sa dormim vreo 2 ore. Dimineata ne-au asteptat taxiurile din nou si ne-au dus la aerport. Urmeaza sa plecam spre Londra intr-o ora...

Din fericire totul a decurs normal si am ajuns cu bine. O singura nelamurire am: cum un hotel bine situat si vazut, cu preturi de peste 250 de lire camera pe noapte, nu ofera internet wireless?

P.S. Era sa uit: British Airlines au cele mai urate stewardese pe care le-am vazut in viata mea.

1 comment:

Lucas M said...

Great readiing your blog