Quick Search - cauta in site

Sunday, November 16, 2008

Zboara, puiule!

In dimineata asta trebuie sa plec la Londra. Am bilet de avion Cluj-Budapesta-Londra cu compania Malev. Pleaca la 6.30. Ma trezesc frumos la 4, la 5 si 20 ma prezint la aeroport. Ceilalti colegi deja sunt acolo si ma anunta ca nu exista avion cu care sa zburam, desi trebuia sa soseasca azi-noapte la 1.

In cateva minute ne asezam la rand la un ghiseu unde un idivid cu o idivida incearca sa gaseasca rute alternative. Din rasputeri, dar nu se prea pricep. Suntem "cazul" numarul 2. Pe prima doamna au tinut-o cam 45 de minute pana cand au "rezolvat-o". Noi urmam. Suntem 4. Dupa vreo cateva zeci de minute se hotarasc sa ne trimita prin Bucuresti pe 3 dintre noi si pe unul prin Munchen. Luam biletul, fugim la avionul de Bucuresti si acolo imi pica fisa: avionul nostru intarzie sa decoleze si nu ne incadram in timp pentru imbarcarea spre Londra. Intreb si reprezentanta Tarom despre situatie si imi confirma. Ne intoarcem in graba la ghiseul cu pricina, unde intre timp e scandal, a mai aparut un cocos nesimtit, angajat al aeroportului, care cearta pe cine apuca. Dupa inca vreo cateva zeci de minute de asteptari primim alte bilete pentru dupamasa, Cluj-Budapesta-Londra, tot cu Malev-ul. Peste vreo 2 ore plec la aeroport. Urati-mi succes :D

Si o intamplare bonus:
Dupa toata agitatia cu plecarile si nebunia de la ora 6, ramane o servieta de piele, a nimanui, langa ghiseul de imbarcare. Nu vad nici un angajat al aeroportului prin zona, si il anunt pe baiatul de la control pasapoarte: "Domnu, este o servieta a nimanui, uite acolo!". El imi raspunde nervos: "Si eu ce sa fac?". Eu: "S-o detonezi :D".

Intre timp apare si un individ de la securitate, ia servieta si fuge cu ea spre pasagerii care deja facusera controlul pasapoartelor si erau in zona neutra. Dupa inca vreo 2 min apare un alt individ disperat, cautandu-si servieta. Ii intreaba pe cei de la securitate. Nimic! Ii spun eu ca au luat-o cei de la securitate. Merge la ei, si unu incepe sa urle cu mainile deschise de parca vrea sa isi ia zborul: "Pai ce facem???". Ghinion: omu cu servieta nu-i roman. Nici o problema, omu de la securitate-i poliglot si stie sa urle si-n engleza :))

No comments: